Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Fler i Göteborg som kan tänka sig att träffas för att träna på prata inför folk?  (läst 78 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad M87

• **
  • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
Hej!

Är 30 år gammal och bor i Göteborg. Är så fruktansvärt trött på att min sociala fobi fått styra mitt liv så länge, så nu vill jag ta tag i det på allvar.
Jag undrar om det är fler i närheten av Göteborg som kan tänka sig att vi styr upp någon form av träff varje vecka där vi ses och diskuterar kring våran fobi och övar på att tala inför varandra.
Bor i en trea på 75 m2, så det blir tight, men det skulle vara okej att vara här iaf. Eller om någon annan har ett bra ställe att vara på så är även det välkommet :)

Kom igen nu allihopa, vet att det känns jättejobbigt, men tillsammans kan vi vara starka :)

Allt gott,
M

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Antal inlägg: 655
    • Visa profil
Hoppas du hittar nån som kan hjälpa dig. Tyvärr känner jag inga specifika medlemmar eller brukarföreningar eller dylikt i GBG. Välkommen hit till psyksnack förresten, tror du är en ganska ny medlem va?  :welcomewavePS:
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Alice

• Vanliga medlemmar
  • *
  • Antal inlägg: 210
    • Visa profil
Välkommen till forumet, hoppas du ska trivas här och få i gång något nyttigt för de med social fobi.