Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Forumet upphör om några månader  (läst 1304 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Antal inlägg: 1.057
    • Visa profil
Forumet upphör om några månader
« skrivet: augusti 29, 2018, 19:59:46 PM »
Det är ett tråkigt besked, men jag har beslutat att inte förnya domänen och webbhotellet pga dåligt deltagande. Jag hade väl större förhoppningar när jag startade upp det. Man måste dock vara realist och inse att det inte blir mer livat än så här - vilket är tråkigt naturligtvis. Men det är inte gratis att ha domän och webbhotell heller.

Det har varit väldigt roligt på många sätt ändå den korta period vi haft forumet. Och man kan säga att man försökte i alla fall. Man måste testa för att se om något funkar, och nu har jag konstaterat att det inte gör det. Folk härjar mer på sociala medier - och jag är inget undantag.
Psyksnackgruppen finns dock klvar på facebook. Och hoppas det kan blir lite mer aktivitet där - eller att ni hittar något annat ställe att trivas på.
Stort tack till alla medlemmar som bidragit så bra till psyksnacks korta livstid
Hälsar Kenneth /Admin
P.s - Psyksnack på facebook https://www.facebook.com/groups/psyksnack/?source=unknown
« Senast ändrad: augusti 29, 2018, 20:01:37 PM av Kenneth »
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Zen

• Global Moderator
  • Antal inlägg: 161
    • Visa profil
SV: Forumet upphör om några månader
« Svar #1 skrivet: augusti 29, 2018, 22:02:58 PM »
Bra ändå att ni gjorde ett tappert försök efter SPS, du och Todo. ( Jag har ej bidragit, bara konstatera )

Lycka till iallafall, allihopa  :)

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: augusti 30, 2018, 12:35:35 PM »
Bra ändå att ni gjorde ett tappert försök efter SPS, du och Todo. ( Jag har ej bidragit, bara konstatera )

Lycka till iallafall, allihopa  :)
Uppskattar din själv väldigt mycket Zen. Tråkigt att behöva lägga ner. Man kan ju dock inte tvinga folk att bli aktiva... :(
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: september 01, 2018, 18:18:57 PM »
Alice  :) Man måste ju pröva innan man säger att nåt inte funkar.
Begriper mig inte på det här att så många är bekväma med att lägga ut för- och efternamn på sociala medier och skriva om sin psykiska ohälsa. Naturligtvis är det ett steg i rätt riktning att få det "rumsrent", men de som VILL vara anonyma då!?  >:(

Utloggad Mick

• **
  • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: september 08, 2018, 13:44:01 PM »
Åh nej...precis när jag trodde att jag hittat en riktigt grupp med vettiga diskussioner. Registrerade mig precis nyss och kan bara säga att jag blev riktigt besviken över detta. Jag själv gillar inte detta öppna forum som finns på FB och nätet osv.
Himla trist!

Mvh
M

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: september 09, 2018, 12:49:23 PM »
Åh nej...precis när jag trodde att jag hittat en riktigt grupp med vettiga diskussioner. Registrerade mig precis nyss och kan bara säga att jag blev riktigt besviken över detta. Jag själv gillar inte detta öppna forum som finns på FB och nätet osv.
Himla trist!

Mvh
M
Tråkigt, tråkigt. Men folk måste delta och vara aktiva om det ska vara nån mening att fortätta. Det är också möjligt att jag och Todo och Zen skulle vara mer pådrivande och aktiva. Fast då blir det ju som ett cirkelresonemang oss emellan när inga andra ändå skriver något.
Skulle det ske ett under att folk på riktigt skulle börja skriva - då finns det ett halmstrå kvar att förnya domänen och webbhotellet.
Kul i oturen att du hittade hit ändå Mick. Fattar inte riktigt vart dom som INTE gillar facebooks grupper tar vägen!?  >:(

Utloggad Udda

• **
  • Antal inlägg: 3
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: oktober 11, 2018, 20:25:00 PM »
Hela grejen är att inte ge upp själv....
Att inte ge upp ger andra att palla......