Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Dokumentärfilmer  (läst 2607 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.112
    • Visa profil
Dokumentärfilmer
« skrivet: mars 08, 2017, 22:02:07 PM »
Oavsett om man tror på flygande farkoster från andra planeter (eller vart dom e.v kommer ifrån) så är nog det här en av de bästa dokumentärer som gjorts. Några år på nacken, men här i skitbra bildkvalitet: Out Of The Blue
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
SV: Dokumentärfilmer
« Svar #1 skrivet: mars 08, 2017, 22:02:56 PM »
Bra bildkvalitet för att vara Youtube ska sägas....  ;)
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: mars 08, 2017, 22:09:55 PM »
Lite mer "jordnära" vetenskapligt betonad dokumentär - väl värd att ses
Astrobiology & Space Travel - Universe Documentary HD

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: mars 08, 2017, 22:15:17 PM »
Det fanns galna seriemördare även på den här tiden. Otäckt, men spännande dokumentär. , Om kanske den första första och den värsta om läkaren H.H Holmes, som byggde ett en stor byggnad bara för att tortera och mörda folk  :o   

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: mars 08, 2017, 22:22:39 PM »

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
  • Antal inlägg: 704
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: mars 10, 2017, 10:50:50 AM »
Igår kväll råkade jag få på Planet Earth 2. Så oerhört snyggt filmat  ;D