Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Vad gör ni just nu?  (läst 17333 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
  • Antal inlägg: 704
    • Visa profil
Vad gör ni just nu?
« skrivet: januari 27, 2017, 10:12:35 AM »
Dricker illasmakande starkt kaffe och gör printfiler...

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.112
    • Visa profil
SV: Vad gör ni just nu?
« Svar #1 skrivet: januari 27, 2017, 16:02:20 PM »
Sitter och fick lite ångest. Funderar på om jag ska ta en Stesolid eller inte. Ibland går det ju över av sig själv en stund, men ibland blir det värre om man väntar, så jag tror jag tar en...halv för säkerhets skull  :P
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: januari 27, 2017, 17:00:05 PM »
Hoppas du mår bättre snart  :) Jag noterar att det fattas fler små ikoner här på forumet, så dom får jag fixa också nu i helgen... Men nu måste jag straxt åka och handla, för finns inte mycket vettigt kvar att äta.

Utloggad Forum

• Vanliga medlemmar
  • Klass 3
  • *
  • Antal inlägg: 239
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: januari 27, 2017, 17:15:25 PM »
Lagar mat (råris, ajvarsås och köttfärsjärpar), tränar lite med Daisy, surfar på mobilen och sippar lite på choklad-Minttu medan jag funderar på vilka gardiner jag ska köpa på Ikea imorgon. Jopp, jag kan multitaska - ibland.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: januari 27, 2017, 19:00:27 PM »
Tog fram en gammal bok i webbdesign, som lär ut HTML-språket, CSS m.m. Blivit inspirerad av Todo som är så duktig på det. Jag kan bara de mest elementära grejerna, och det skulle vara kul att ge det chansen, så man får bättre förståelse för det.