Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Vad gör ni just nu?  (läst 52866 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
  • Antal inlägg: 708
    • Visa profil
SV: Vad gör ni just nu?
« Svar #165 skrivet: april 09, 2017, 10:35:47 AM »
Jättetråkigt Alice, jag tycker du formulerar dig så oerhört bra. Håller med dig om att för få skriver. Det som är bra är anonymiteten på ett forum som detta. Du ska iallafall veta att det var väldigt givande att läsa dina inlägg, det tror jag fler tycker.🌸

Kan också skriva under på detta. Tycker också det vore tråkigt om Alice försvann  :(

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
    • Visa profil
« Svar #166 skrivet: april 09, 2017, 20:12:18 PM »
Precis varit på promenad med ena hunden. Denna gång tog jag den äldre cancersjuke, för tyckt han verkar riktigt pigg på sistone och tänkte han han nog orkar gå ändå (och han blir så till sig när han ser rådjur på håll :) ). Gick bra, gick en runda på 40 min, men oj vad krokig han blev sista 500 metrarna  :( Helt sig själv är han inte även om det verkade så tidigare idag.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.173
    • Visa profil
« Svar #167 skrivet: april 10, 2017, 18:25:52 PM »
Hemkommen efter en bökig dag. Imorse när vi skulle förbereda för första däckskiftet var mutterdragarna helt utan luft....och luft från en kompressor behövor dom för att fungera. Vi fick halft panik i tanken att med fälgkors stå och dra lös varenda mutter på dagens 11 planerade (och två oplanerade) däckskiften. Det visade sig till slut bara vara nån som stängt av den...puh! Där gick luften ur oss ett tag...

..sen handla, hem till katterna och nu bara ta det lugnt och äta en senare middag. Jo, var lite trött i morse av Seroquel, men efter några däckbyten var jag på banan igen. Jo igen, jag var den enda däckbytaren som fick en kram av en kund...en föredetta flickvän, som jag hade för typ 10 år sen...hon har varit oss trogen och bytt däcken där år efter år, och visst förtjänade jag väl en kram?  8)
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #168 skrivet: april 10, 2017, 18:26:56 PM »
Glömde att skriva att det är trevligt när man möter ett gammalt ex och inga bitterhetskänslor finns  ;D
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
    • Visa profil
« Svar #169 skrivet: april 11, 2017, 17:08:24 PM »
Kollat på klänningar på en asiatisk site (några var jättefina), men blev snart distraherad av modellerna...  ??? Är en de använder hela tiden som knappt har några bröst, inte heller biceps eller vadmuskler...Hon har underliga veck i armhålorna också, som att huden är för stor (viktnedgång?)

« Senast ändrad: april 11, 2017, 17:30:56 PM av Todo »

Utloggad Flocks

• Klass 3
  • Antal inlägg: 118
    • Visa profil
« Svar #170 skrivet: april 11, 2017, 22:59:22 PM »
Aningen anorektisk?

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #171 skrivet: april 12, 2017, 17:20:17 PM »
Aningen anorektisk?

Håller med. Modellen ser alldeles för spinkig ut för att vara sund....men idealen är ju så idag, tragiskt egentligen att modeller inte tillåts vara lite knubbiga. Skiten smittar av sig på yngre tjejer och killar också. Men klänningen var schysst!  ;)

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
    • Visa profil
« Svar #172 skrivet: april 12, 2017, 17:59:14 PM »
Håller med. Modellen ser alldeles för spinkig ut för att vara sund....men idealen är ju så idag, tragiskt egentligen att modeller inte tillåts vara lite knubbiga. Skiten smittar av sig på yngre tjejer och killar också. Men klänningen var schysst!  ;)

Jag tror de har lite annorlunda kultur i Asien, de använder skamlöst modeller som är hur smala som helst. Tror de har nån gräns i Europa, BMI får inte falla under nåt visst tal... Lite sjukt också att man på en del sidor bara kan se hur klänningarna ser ut på folk som är jättebeniga. Och i plussize-avdelningen på folk som är tjockare. Att få se en klänning på en person med storlek medium verkar vara så udda att det inte finns på kartan... ;)

Puh, trist arbetsdag som aldrig ville ta slut... Dags äta lite och ge sig ut på en långis med hunden.

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
    • Visa profil
« Svar #173 skrivet: april 12, 2017, 18:58:49 PM »
Haha, den promenaden blev inte lång... Regnet bara tilltog och hunden tvärnitade, sen sprang vi  hela vägen hem igen. Jag bara skrattade för hunden såg så rolig ut, var tydligen MYCKET otäckt att bli blöt.

Utloggad Forum

• Vanliga medlemmar
  • Klass 3
  • *
  • Antal inlägg: 246
    • Visa profil
« Svar #174 skrivet: april 12, 2017, 19:00:52 PM »
Vad gör jag just nu? Jag har just sålt min förra bil. Det blev lite mer pengar än jag hade trott. Bra, då är vi av med det åbäket. Nice  :D

Nu tror jag att jag ska titta på dr Phil.

Utloggad Forum

• Vanliga medlemmar
  • Klass 3
  • *
  • Antal inlägg: 246
    • Visa profil
« Svar #175 skrivet: april 15, 2017, 08:18:47 AM »
Gomorron! Mycket att göra idag. Först ska vi försöka få ordning på en släpvagn full med ved. Kroppsarbete direkt på morgonen  ;) Sen måste vi åka och köpa en del virke och grejer till trädgården. Och sen får vi se om vi orkar städa också. Och så måste jag hålla koll samtidigt på Fia som är lite dålig i magen. Jag tror hundarna får vara ute i sin rasthörna i trädgården medan vi lastar av veden.

Jaha, då blir det en intressant slutspurt på ishockeyn i år. Mitt favvolag spelar mot sambons favvolag. Undrar om det går att få biljetter till nån av matcherna i Kinnarps arena...? Det blir nog svårt. Och dyrt.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #176 skrivet: april 15, 2017, 12:44:42 PM »
Klev upp sent idag. Blir lite tröttare av Seroquel, fast jag var uppe sent också, så det jämnar ut sig. Funderar på om jag ska ta en promenad eller skita i det...vi får se!  ;)

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
    • Visa profil
« Svar #177 skrivet: april 15, 2017, 15:11:13 PM »
Jobbar lite i Illustrator, just nu ritar jag avgassystem...

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #178 skrivet: april 15, 2017, 21:48:56 PM »
Jobbar lite i Illustrator, just nu ritar jag avgassystem...

Avgassystem? Hm..undrar vad du har för projekt nu på gång...!?? :D

Utloggad Lynx

• Klass 3
  • Antal inlägg: 318
    • Visa profil
« Svar #179 skrivet: april 15, 2017, 23:36:35 PM »
Ska kika på en film, som kort och gott heter "Devil"  >:D