Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Vad gör ni just nu?  (läst 52841 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Forum

• Vanliga medlemmar
  • Klass 3
  • *
  • Antal inlägg: 246
    • Visa profil
SV: Vad gör ni just nu?
« Svar #495 skrivet: mars 10, 2018, 08:11:27 AM »
Ajdå... då är jag elak när jag skriver att jag får 10 papp tillbaka...
Ja, det är du nog lite  ;)

Nej, det blir ingen bomässa i Jönköping idag för min del. Jag har haft en helvetesnatt pga förkylningen och snoret bara rinner. Jag orkar inte, jag får skicka dit sambon.

Utloggad Forum

• Vanliga medlemmar
  • Klass 3
  • *
    • Visa profil
« Svar #496 skrivet: mars 11, 2018, 08:40:17 AM »
Fick han i uppdrag att vara fotograf? :P
Krya på dig Forum.

Nja, han kom hem med lite broschyrer.
Där var det nog inte så mycket användbart, förutom info om en firma som utför tilläggsisolering.

Utloggad Lynx

• Klass 3
  • Antal inlägg: 318
    • Visa profil
« Svar #497 skrivet: mars 11, 2018, 13:48:06 PM »
Ja, på tiden att jag får lite över i månadsskiftena :)

I övrigt väntar jag på april, kan inte göra så mycket innan dess.

Utloggad Flocks

• Klass 3
  • Antal inlägg: 118
    • Visa profil
« Svar #498 skrivet: mars 13, 2018, 12:23:35 PM »
Är ledig idag, sitter och kollar ut på snön som faller.  Tänker på att om 3 1/2  månad  är det midsommar sen vänder det och går mot mörkare tider igen....hade varit härligt med lite vår innan. Man kan bli trött för mindre. Ha en härlig vinterdag alla!

Utloggad Forum

• Vanliga medlemmar
  • Klass 3
  • *
    • Visa profil
« Svar #499 skrivet: mars 14, 2018, 17:04:30 PM »
Fick just ett telefonsamtal från polisen. Jag har antagits som volontär. Först måste jag dock gå på lite utbildning i bl.a. konflikthantering och första hjälpen.

Det var ju lite skoj. Och tydligen hittade de inga mörka hemligheter i min bakgrund när de gjorde registerkollen...

Just kidding.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.173
    • Visa profil
« Svar #500 skrivet: mars 15, 2018, 09:41:24 AM »
Sitter och väntar på att det ska bli några grader varmare - mycket skönare att promenera då. Å andra sidan är det skönt när det är kallt också och man känner värmen i kroppen när man värmt upp sig efter x antal minuter. Nu gnäller man på när det är kallt, snart har vi vår och sommar och det skulle inte förvåna mig alls om jag är lika gnällig på vädret då... ;)
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Forum

• Vanliga medlemmar
  • Klass 3
  • *
    • Visa profil
« Svar #501 skrivet: mars 15, 2018, 12:53:57 PM »
Kom just hem från Jkpg, äntligen börjar min megaförkylning släppa så jag orkar göra lite saker. Det blev lite nödvändig shopping och så var jag på biblioteket och hämtade en reserverad bok. På väg hem såg jag två svanar korsa E4:an på låg höjd, så våren är nog på gång i alla fall.

Sambon åkte iväg innan jag kom hem och så hade han gett hundarna grisöron att tugga på, så att de hade nåt roligt att göra när de var ensamma. Det är bara det att den här sorten verkar stinka mer än vanligt. Det är nåt fruktansvärt vilken stank det är här nu >:( Inte så roligt när hundarna kommer och nosar en i ansiktet och sprider odören.

Utloggad Forum

• Vanliga medlemmar
  • Klass 3
  • *
    • Visa profil
« Svar #502 skrivet: mars 17, 2018, 13:04:03 PM »
Just nu gläds jag åt att mitt lilla Skutskär just vunnit SM-guld i bandy! Wohoo!

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #503 skrivet: mars 17, 2018, 13:28:23 PM »
Just nu sitter jag och är lite smått rastlös. Har tom hunnit med två promenader idag! Nu kom Molly och bestämde sig för att ta över datorn, och är på g att lyckas bra. Skriver det här i ganska makligt tempo... katter!  ;)
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Flocks

• Klass 3
  • Antal inlägg: 118
    • Visa profil
« Svar #504 skrivet: mars 17, 2018, 13:59:12 PM »
Städat samt tagit fram lite påsksaker  Ska åka iväg till joggingsspåret och ta  lite björkris till påskriset. Har annars huvudvärk, , typiskt en lördag.

Utloggad Aurelius

• Klass 3
  • Antal inlägg: 244
    • Visa profil
« Svar #505 skrivet: mars 18, 2018, 19:33:48 PM »
Jag är så dum ibland alltså. Tar mig för och ska göra jobbiga saker när jag är förkyld och sedan skadar man ryggen.

Utloggad Aurelius

• Klass 3
  • Antal inlägg: 244
    • Visa profil
« Svar #506 skrivet: mars 18, 2018, 21:03:08 PM »
Ja.

Tack ha det bra.

Jo jag skulle väl kunna svara mer också men jag orkar inte riktigt.

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
  • Antal inlägg: 708
    • Visa profil
« Svar #507 skrivet: mars 18, 2018, 21:34:10 PM »
Varit frånvarande härifrån ett bra tag. Varit lite under isen på grund av förkylning, problem med vatten och el i huset där jag bor (igår frös duschen för tredje gången  >:( Men nu tinade det tack och lov i eftermiddags så jag kunnat duscha - puh!  ;D) för mycket jobb och stress. Lite svårt att sätta ord på vad som hänt, någon sorts allmän hopplöshet/deppsvacka får man nog säga. Kenneth undrade var jag tog vägen, så ska försöka bättra mig. Känns som saker börjat lösa sig igen och jag har börjat må bättre igen, så ska nog gå bra.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #508 skrivet: mars 20, 2018, 13:09:00 PM »
Varit frånvarande härifrån ett bra tag. Varit lite under isen på grund av förkylning, problem med vatten och el i huset där jag bor (igår frös duschen för tredje gången  >:( Men nu tinade det tack och lov i eftermiddags så jag kunnat duscha - puh!  ;D ) för mycket jobb och stress. Lite svårt att sätta ord på vad som hänt, någon sorts allmän hopplöshet/deppsvacka får man nog säga. Kenneth undrade var jag tog vägen, så ska försöka bättra mig. Känns som saker börjat lösa sig igen och jag har börjat må bättre igen, så ska nog gå bra.

Jag blev mest orolig över din bortavaro. Lilla jag sköta ett forum utan Todo...nää!  ;) Hoppas stress och press lugnar ned sig nu för dig. Du har varit saknad här, och då talar jag nog inte bara för mig själv.  :)

Utloggad Forum

• Vanliga medlemmar
  • Klass 3
  • *
    • Visa profil
« Svar #509 skrivet: mars 20, 2018, 15:01:46 PM »
Jag har just trimmat hund. Och det är inte så lätt när håret inte får klippas, utan måste ryckas ut. Hunden var inte så samarbetsvillig heller, så det tog extra lång tid. Det börjar se rätt bra ut, men jag får ta resten med hjälp av sambon.