Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Videoklipp  (läst 2133 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Samoyed

• Klass 2
  • **
  • Antal inlägg: 31
    • Visa profil
SV: Videoklipp
« Svar #15 skrivet: december 11, 2018, 17:01:52 PM »
***Inget om suicid här på forumet, tack. Läs forumreglerna !! Har tagit bort länken/Modererat inlägg***

« Senast ändrad: december 31, 2018, 19:00:36 PM av Kenneth »

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.173
    • Visa profil
« Svar #16 skrivet: december 31, 2018, 19:10:36 PM »
Tillägg till modereringen - under Känsligt är det naturligtvis ok att skriva om livsleda m.m och peppa, och ge stöd, att få skriva av sig. Dock när det gäller såna här "fall" med länkar till e.x där folk begått suicid är inget jag vill se här - även om andemeningen är god, så är det ett ytterst känsligt område - och en del känsliga som tar del av explicit innehåll av dylikt kan må väldigt dåligt av det och i värsta fall få "inspiration" av såna här klipp och det du länkade till Samoyed. Det är ingen moderering av dig och att du uppträtt illa eller så. Utan bara att det är ett väl känsligt ämne som vi inte ska frossa i här på forumet. Jag tycker också fallet är intressant. Men det passar inte just HÄR.
Gott nytt år !!  :)
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #17 skrivet: januari 01, 2019, 12:03:13 PM »
Jag är inte känslig så vis, har väl blivit härdad efter den psykiatriska världen men jag kan tycka att det börjar bli tröttsamt med dessa dokumentärer om mord och nu självmord, det känns som något som passar bättre in på exempelvis flashback och inte ett psykiatriskt forum. Jag har tom för mig att det finns ett "svenskamord" forum, det kanske är ett bättre ställe att hänga på med just det intresset?
Precis så resonerar jag med. Onödigt att posta såna grejer på ett psykforum där folk kan ta extra illa vid sig. Personligen är jag ganska härdad också, och det händer att jag kollar nåt sånt videoklipp. Det är mest av respekt för andra som jag modererade det.
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #18 skrivet: januari 19, 2019, 11:51:01 AM »
Häftiga optiska illusioner - risk att man blir yr finns!

/>

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #19 skrivet: januari 20, 2019, 16:37:48 PM »
Mycket konstig teknik har sett dagens ljus, men är tack och lov begravda för länge sedan. Några få hade potential dock ska tilläggas!
/>
/>
/>