Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Varför dog SPS?  (läst 1509 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Antal inlägg: 234
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
Varför dog SPS?
« skrivet: februari 26, 2018, 21:33:52 PM »
Varför dog SPS?

Inloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.154
    • Visa profil
SV: Varför dog SPS?
« Svar #1 skrivet: februari 28, 2018, 14:13:38 PM »
Sociala medier till stor del. Men även det ibland (särskilt de sista åren) mycket surrande om politik, som gjorde folk ovänner. Forum kanske också inte spelar lika stor roll idag när fler och fler öppet är med i diverse psykgrupper på Facebook och liknande. Hoppas iaf att det fortsättningsvis här på psyksnack att folk ska känna sig hemma där man kan vara lite mer anonym, och så lite trevligare stämning än vad det var på sps  ;)
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: februari 28, 2018, 15:34:37 PM »
Sociala medier till stor del. Men även det ibland (särskilt de sista åren) mycket surrande om politik, som gjorde folk ovänner. Forum kanske också inte spelar lika stor roll idag när fler och fler öppet är med i diverse psykgrupper på Facebook och liknande. Hoppas iaf att det fortsättningsvis här på psyksnack att folk ska känna sig hemma där man kan vara lite mer anonym, och så lite trevligare stämning än vad det var på sps  ;)

Mm synd att det blev så. Tror fortfarande det finns behov av forum där man kan vara anonym, som här. Tycker därför det är synd att det inte är mer aktivitet här än det är. Många vågar väl inte ta steget och börja använda det? Mm det ballade nog ur på slutet på SPS. Minns när det var liv och rörelse där, riktigt trevligt. 

Utloggad Alice

• Vanliga medlemmar
  • Klass 2
  • *
  • Antal inlägg: 89