Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Godmorgon!  (läst 8006 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
  • Antal inlägg: 704
    • Visa profil
SV: Godmorgon!
« Svar #45 skrivet: april 11, 2018, 08:38:08 AM »
Godmorgon gorgen & andra psyksnackare :)
Solen skiner här med. Dricker min andra mugg kaffe och ska nu sätta igång att jobba igen i vanlig ordning...

Utloggad Forum

• Vanliga medlemmar
  • Klass 3
  • *
  • Antal inlägg: 246
    • Visa profil
« Svar #46 skrivet: april 11, 2018, 09:59:17 AM »
Morning! Ska strax åka in till stan med ena hunden, hon ska till djursjukhuset och vaccineras. Vi har också soligt och fint väder. Tror vi tar en skogspromenad när vi kommit hem. Och sen måste jag göra i ordning i uterummet lite.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.173
    • Visa profil
« Svar #47 skrivet: april 11, 2018, 10:10:59 AM »
Hej på er psyksnackare (och tack gorgen för atu du uppfann ordet!. Ja här är det väl inte morgon direkt. Vaknade dock tidigare, men var så slö att jag bestämde mig för att somna om ett par timmar....Hm..köpte Otrivin komp som komplement till Loratadin mot pollen, men jag blir lätt torr i näsan och blöder av det..

Nåja, ha en bra dag och ta hand om er  :)
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Antal inlägg: 234
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #48 skrivet: april 11, 2018, 14:31:04 PM »
Skepåhoj forumet och dess lilla besättning!  ;) Här skiner solen, har just kommit hem från verksamheten och nu dricker jag kaffe. Njöt av promenaden hem under vårsolen, det våras här i staden och jag har bytt ut mössan mot kepa och handskar av! Vårjackan har plockats fram. Snart kommer nog påskliljorna här slå ut i blom. Gick in på myrorna för att köpa några krukor till mina nyinköpta växter men de har blivit nästan oförskämt dyra så det fick va. Jag har en favoritloppis som fortfarande har anständiga priser men den ligger en bit bort.

Lycka till med vaccen av hunden forum och kenneth det är skönt att snoosa lite på morgonen  :D. Haha ja vi är psyksnackarna  :D. Kramen på er och ta hand om er! /gorgen

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #49 skrivet: april 11, 2018, 22:23:40 PM »
Godnatt psyksnackare! Nu är det dags för mig att krypa till kojs här :). Ta hand om er å i morgon är en ny dag med nya möjligheter!  :)

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #50 skrivet: april 12, 2018, 08:50:35 AM »
Jag vill inte vara otrevlig gorgen men om man har så många allvarliga sjukdomstecken brukar man inte skriva så välformulerade och grammatiskt korrekta meningar.

Nu tog jag illa vid mig, vad anklagar du mig för?

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #51 skrivet: april 12, 2018, 08:55:51 AM »
Du vill ju uppenbarligen inte ha mig här, då ska jag göra dig till lags. Ha det så bra forumet och alla psyksnackare! Att inte bli betrodd och bli sedd som nån som skulle spela sjuk  ??? är ett hårt slag. Ta hand om er och kom ihåg, det är David mot Goliath och ni vet ju hur det gick! Kram/gorgen

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #52 skrivet: april 12, 2018, 12:27:48 PM »
Vet inte vad som skrivits här, ser bara massa modereringar. Alice jag blev lite överrumplad och lite sårad när du ifrågasatte min psykiska hälsa. Du känner inte mig och vet inte vad jag gått/går igenom. Men känner att jag överreagerade. Har jag i min tur sårat dig med mina svar ber jag om ursäkt. Önskar dig och alla andra här inne lycka till och allt gott!

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #53 skrivet: april 12, 2018, 15:45:30 PM »
Så tycker jag vi skriver inget mer direkt på ämnet, annat än att använda den här tråden till att säga godmorgon- godeftermiddag eller godnatt, vilket som  ;) Vi sitter i samma båt oavsett HUR och VARFÖR vi har våra problem. Men vänligen skriv inget mer i det här ämnet. Vi håller oss till tråden!
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #54 skrivet: april 13, 2018, 21:12:57 PM »
God kväll psyksnackare! Konflikter är till för att lösas och har man funderingar kring mig som person och mitt sätt att uttrycka mig är man välkommen att komma med frågor i stället för antydningar. Ta hand om er! Kram/gorgen  C:-)

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #55 skrivet: april 14, 2018, 08:26:46 AM »
Godmorgon forumet och alla psyksnackare! Här skiner solen :) ha en fin lördag allihopa!  :)

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #56 skrivet: april 14, 2018, 12:08:19 PM »
"Godmorgon" och välkommen tillbaka Alice  :)

Jag förstår ditt resonemang - hur du upplever det. Men för allas trevnad, så tycker jag vi fortsätter inte att skriva om det i den här tråden. En sak jag lärde mig från Sps var att ibland kunde man lösa
konflikter och missförstånd genom att diskutera via pm med den vederbörande personen.

Ha nu en fortsatt fin dag alla psyksnackare

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #57 skrivet: april 14, 2018, 12:47:56 PM »
Alice, forget about it  :). Jag är inte bra på konfrontationer. Och det går ju inte att leva ett liv utan sådana. Peace! /gorgen

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #58 skrivet: april 14, 2018, 21:30:53 PM »
Godnatt psyksnackare!  C:-)

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!