Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Godmorgon!  (läst 11737 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
  • Antal inlägg: 708
    • Visa profil
SV: Godmorgon!
« Svar #30 skrivet: april 07, 2018, 19:15:07 PM »
Godkväller :) Varit lite under isen i två dygn (nåt konstigt med min mage) och knappt ätit nåt (vilket är mycket ovanligt för mig, jag är oftast hungrig som en varg). Men nu började jag känna lite svag hunger och fick i mig mat nästan som vanligt igen, så blir nog bättre av sig självt... Misstänker att de halvdåliga rädisorna jag åt  ganska mycket av i torsdags kväll kan ha  med saken att göra.

Hoppas du också mår lite bättre snart Gorgen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men sänder dig en tanke & en kram. Tycker du brukar skriva redigt och klart, så tror på din kapacitet att komma på rätt köl...

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Antal inlägg: 234
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #31 skrivet: april 07, 2018, 20:33:48 PM »
Hej fina Todo. Det brukar ordna sig på ett sätt eller annat. Just nu händer det mycket bara. Vet inte hur jag ska orka hålla ihop allt. Finns där hela tiden för andra men mig själv bryr jag mig knappt om. Folk tror jag är stark och tyr sig till mig men själv har jag svårt att förstå att de inte kan se hur galen, sjuk, ful, och ointressant jag är. Samtidigt plågas jag av vad jag själv tror är förföljelser och konspirationsteorier, tror jag ska bli mördad rätt vad det är. Har inte gjort något mot någon men ändå oroas jag. Har låsts in och chockats med el och andra roliga behandlingar för att ingen förstår mig och vad jag försöker berätta. Därför känns det bäst att hålla tyst om vad som pågår inom mig. Hoppas att livet inte blir allt för långt och att det hela får ett snabbt och skonsamt slut. Det låter mörkt men så känner jag ibland i mina svagare stunder. Jag är en levnadsglad person men har manodepressiva skov. Hursomhelst, hoppas du har hälsan Todo och att dina besvär är övergående. Kram från mig!

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #32 skrivet: april 08, 2018, 08:19:07 AM »
Godmorgon forumet! Natten blev strulig. Glömde min medicin igår kväll och upptäckte det nu, gillar inte när det händer. Vaknade av en dröm och kunde inte somna om, måste ha somnat ändå framåt småtimmarna. Hoppas ni får en fin söndag!

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #33 skrivet: april 08, 2018, 14:37:15 PM »
Hoppas du mår bättre gorgen! Själv har jag söndagsångest inför jobbdag imorgon. . Har varit dig påskledig en vecka.

Borde åka till joggingsspåret men har inte bestämt mig. Soffan hägrar.

Tack Flocks snällt av dig :) jag har missat min medicin och vill inte ta dubbeldos. Så nu går jag med ångest och overklighetskänslor, tillvaron är skrämmande.

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #34 skrivet: april 08, 2018, 22:06:16 PM »
Godnatt forumet!

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #35 skrivet: april 08, 2018, 23:58:54 PM »
Fy fan kan inte sova...önskar man hade nån att snacka lite med...nu har jag petat i mig min medicin i allafall, bara vänta på att den kickar in. Imorn är det tillbaka till det vanliga. Förlåt om jag skrämmer upp er med mitt snack, roligt intryck man ger när man väl hittat hit. Men, jag är ju på ett forum för psykisk ohälsa så, antar att jag kvalar in med god marginal. Jag är snäll och inte farlig och vill gärna ha vänner.  :-X natti igen...

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.173
    • Visa profil
« Svar #36 skrivet: april 09, 2018, 05:55:39 AM »
Godmorgon! Här sitter jag trött som vet inte vad, men ska strax släpa mig iväg mot bussen och till Lavinen och göra lite nytta - ja jag gillar att komma i god tid!

Ha en fin Måndag vänner!  :)
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #37 skrivet: april 09, 2018, 10:08:04 AM »
Godmorgon forumet. Fick sova tillslut, änglar och keruber vaggade mig tillsömns när väl medicinerna kickat in. Nu väntar en ny dag där man ska försöka hitta lite mening och glädje i tillvaron. Snart väntar verksamheten och jag får interagera med människor igen, det brukar ha en positiv inverkan på mig. Må väl allihopa! Här lyser iallafall solen och det är vår :) vänliga hälsningar/gorgen

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #38 skrivet: april 09, 2018, 14:50:24 PM »
Hej forumet. På bättringsvägen känner jag. Hemkommen från verksamheten. Sångstund idag, men höll mig i bakgrunden. Har en fin stämma säger de och tycker om att sjunga, kan en hel del gamla klassiker. Men fikade i stället. Blev hembjuden på fika av en trevlig kvinna, roligt med nya bekantskaper  :). Besökte Classes och lyckades få tag i sågblad, blev lite förvånad faktiskt att de hade dem. Medicinerna gör sitt och känner mig stabilare. Mulet ute men vårväder ändå  :) ha en fin start på veckan psyksnackare!  :)

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #39 skrivet: april 09, 2018, 22:50:47 PM »
Godnatt forumet å alla psyksnackare! Nu ska jag krypa till kojs här. Imorn är en ny dag med nya möjligheter!  C:-)

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #40 skrivet: april 10, 2018, 09:10:24 AM »
Godmorgon forumet och psyksnackare! Här lyser solen  :) ska snart iväg till träffpunkten  :) dricker morgonkaffet här. Ha en fin tisdag allihopa! Mvh/gorgen  C:-)

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
  • Antal inlägg: 708
    • Visa profil
« Svar #41 skrivet: april 10, 2018, 11:21:16 AM »
Godmorgon (eller goddag är det väl kanske vid det här laget)! Skönt att höra du mår bättre gorgen  :)

Här är deppigt fortfarande förstås men haft fullt upp att göra på jobbet så inte hunnit tänka så mycket/känna efter vilket på sätt och vis är skönt... Men nu en liten paus och nytt kaffe. Skulle bara logga in som hastigast för att se att vi inte blivit nedlusade av en massa spam igen...

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #42 skrivet: april 10, 2018, 13:51:16 PM »
Godmorgon (eller goddag är det väl kanske vid det här laget)! Skönt att höra du mår bättre gorgen  :)

Här är deppigt fortfarande förstås men haft fullt upp att göra på jobbet så inte hunnit tänka så mycket/känna efter vilket på sätt och vis är skönt... Men nu en liten paus och nytt kaffe. Skulle bara logga in som hastigast för att se att vi inte blivit nedlusade av en massa spam igen...

Godagens  :). Jodå det är på uppgång här, börjar känna igen mig själv igen. Trist att man ska få sådana där svackor och svängningar man inte kan kontrollera, men så är livet som bipolär. Förstår att det fortfarande råder sorg i ditt bröst. Mm det är bra att hålla sig sysselsatt det tror jag absolut också. Jag har varit på träffpunkten. Hantverkade. Det var mycket folk idag så lite rörigt och pratigt. Brukar vara ganska tyst och fokuserad när jag jobbar annars. Ha en fin tisdagkväll Todo och alla andra psyksnackare! Nu ska jag ta mig en kall pilsner. Kramar från gorgen... 

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #43 skrivet: april 10, 2018, 20:49:29 PM »
Godafton då får jag önska psyksnack och dess lilla trogna skara! Nattinatti och imorgon är en ny dag med nya möjligheter! Det är David mot Goliat som gäller och ni vet ju hur det gick!  ;) Kram från gorgen!

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #44 skrivet: april 11, 2018, 08:26:32 AM »
Godmorgon psyksnack och dess lilla trogna skara! Här skiner solen som aldrig förr  :) jag dricker morgonkaffet här. Snart ska jag iväg på verksamheten. Ta hand om varandra, säg ett snällt ord till någon, det kan lysa upp en hel dag! Kramar/gorgen  C:-)