Hej fina Todo. Det brukar ordna sig på ett sätt eller annat. Just nu händer det mycket bara. Vet inte hur jag ska orka hålla ihop allt. Finns där hela tiden för andra men mig själv bryr jag mig knappt om. Folk tror jag är stark och tyr sig till mig men själv har jag svårt att förstå att de inte kan se hur galen, sjuk, ful, och ointressant jag är. Samtidigt plågas jag av vad jag själv tror är förföljelser och konspirationsteorier, tror jag ska bli mördad rätt vad det är. Har inte gjort något mot någon men ändå oroas jag. Har låsts in och chockats med el och andra roliga behandlingar för att ingen förstår mig och vad jag försöker berätta. Därför känns det bäst att hålla tyst om vad som pågår inom mig. Hoppas att livet inte blir allt för långt och att det hela får ett snabbt och skonsamt slut. Det låter mörkt men så känner jag ibland i mina svagare stunder. Jag är en levnadsglad person men har manodepressiva skov. Hursomhelst, hoppas du har hälsan Todo och att dina besvär är övergående. Kram från mig!