Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Godmorgon!  (läst 11740 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.173
    • Visa profil
SV: Godmorgon!
« Svar #240 skrivet: januari 28, 2019, 17:43:15 PM »
Godkväll! Ja, nu kommer jag att känna av ryggsmärta nån dag framöver och stumhet i armarna några dar. Vi hade snöskottning idag...hos "bara" fyra kunde. Men det hade ju kommit enorma mängder inatt...enormt och enormt, det var iaf rejält med snö! Så lite vitsigt - jag skottade snö så jag kan dö! Hö hö...!!  ;)
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #241 skrivet: februari 01, 2019, 13:46:29 PM »
Har bara varit en halvdags jobb idag. Dock så var det mer att göra ensam än vad jag trodde. På Fredagar sköter jag cafét, men det är ju så mycket mer än bara att brygga kaffe! Det ska städas och se fint ut, och disk m.m. Och även utanför mitt "territorium" så åkte jag på andras sysslor pga sjukdom. Det var med belåtenhet jag ändå såg ett gäng åka iväg och skotta snö - snöstorm värre här idag...!! Det tråkiga är väl att jag åker på snöskottning själv på måndag, det ska ju snöa hela helgen...
Ha nu en fin helg alla modiga som törs läsa på forumet! :)
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad morten.dynamite

• Klass 2
  • **
  • Antal inlägg: 23
    • Visa profil
« Svar #242 skrivet: februari 02, 2019, 13:53:20 PM »
Goddag

Här har det snöat mycket i natt ca 15cm :o

Varit ute och handlat och det var snorhalt på vissa ställen på vägen.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #243 skrivet: februari 03, 2019, 11:38:24 AM »
Det har kommit en del snö här med, eller rejält med snö, och ska fyllas på tills imorgon bitti med 20-30 cm  :P Har inte hunnit göra så mycket idag än att vaknat, klivit upp och ordnat lite tävlingsmappar i fotogruppen. Hade svårt att sova inatt - men av mer naturliga skäl. Katterna envisades att ligga i princip hela natten i sängen och ockupera den. Inte mycket utrymme för att vända sig..och när de ändå är så goa och mysiga så är man för velig att lyfta därifrån dom... ;)
Ha en fortsatt fin Söndag alla

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #244 skrivet: februari 04, 2019, 05:48:43 AM »
Godmorgon på er! Jag sitter här och försöker kvickna till liv med lite kaffe...ska sedan stappla iväg till bussen. Det har ju kommit skitmycket snö här, och jag misstänker att vi åker på snöskottning idag - tung och eländig snö, och alldeles för många minus..nåja, som tur är har vi bara fyra kunder - fast rätt stora ytor på tre av de..
Ha en fin måndag alla  :)

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #245 skrivet: februari 07, 2019, 18:58:10 PM »
Godkväll. Jaha, då är snart denna dag slut också, och jag ska börja med en ny arbetsuppgift imorgon på Lavinen, nämligen vara chef för vårt externa café på sjukhuset. Lite nervöst trots att jag ju dagligen står i vårt vanliga café....
...fast har man GAD så kan man ju som bekant oroa sig för det mesta....!!

Utloggad morten.dynamite

• Klass 2
  • **
    • Visa profil
« Svar #246 skrivet: februari 12, 2019, 06:18:20 AM »
Godmorgon

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #247 skrivet: februari 12, 2019, 11:55:40 AM »
Godmorgon...oj, sov länge idag. Totalt väck. Lite kaffe brukar fixa till det mesta så jag kör på det.
Ha en fin Tisdag alla  :)

Utloggad morten.dynamite

• Klass 2
  • **
    • Visa profil
« Svar #248 skrivet: mars 27, 2019, 06:14:21 AM »
Godmorgon  :)

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #249 skrivet: mars 27, 2019, 13:35:04 PM »
God morgon, lite sent som vanligt....nu har ju varit uppe länge iaf. Ska traska ut på en promenad i det här milda vädret. Solen lyser just nu med sin frånvaro, men enligt smhi ska det bli soligare.
HA en fortsatt fin dag alla!  :)