Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Tack  (läst 1196 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Antal inlägg: 234
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
Tack
« skrivet: mars 28, 2018, 22:01:44 PM »
Tack till Kenneth å Todo för att de gjort detta forum, för att de tagit av sin tid och energi till detta. Som är en tillflyktsort och plattform för oss med psykisk ohälsa. Vi är marginaliserade av samhället men tillsammans är vi starka  :)

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.150
    • Visa profil
SV: Tack
« Svar #1 skrivet: mars 29, 2018, 12:02:06 PM »
Tack till Kenneth å Todo för att de gjort detta forum, för att de tagit av sin tid och energi till detta. Som är en tillflyktsort och plattform för oss med psykisk ohälsa. Vi är marginaliserade av samhället men tillsammans är vi starka  :)

Tack så hemskt mycket! Jag önskar dock att jag hade ännu mer tid och ork för forumet. Jag är ju en impulsiv person, som nästan handlade i affekt när SPS sa att dom skulle stänga ned. Då tänkte jag "hur svårt kan det vara?" att fixa ett forum. Jo INTE så enkelt som jag trodde...första versionen av psyksnack låg på ett webbhotell som gud måste ha glömt. Sedan kom jag på att det är nog bäst med ett stabilt webbhotell, som är hyfsat billigt. Men det tekniska, och all annan inspiration har jag särskilt Todo att tacka för. Utan hennes hjälp tror jag inte forumet skulle existera...bara designen, att få nåt att se snyggt ut. Sen om forumet är helt funktionellt, och kanske lite rörigt det är helt mitt fel...

Dina ord värmer iaf, och jag önskar dig och alla andra en riktigt glad påsk!! Ta hand om er i påskstressen!  :D
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: mars 29, 2018, 15:41:27 PM »
Det var ett jättefint initiativ att skapa det här forumet. Jag är också lite impulsiv och måendet kan gå upp och ner så jag hade inte orkat. Vad bra att du har Todo också :). Hoppas att det här forumet kommer fortleva och att vi drar hit lite fler folk så det blir lite livat i trådarna :). Jag är iaf här för att stanna. En glad påsk från mig med! Gillar inte högtider egentligen  :-\ men det ska nog gå bra. 

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.150
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: mars 29, 2018, 17:13:41 PM »
Det var ett jättefint initiativ att skapa det här forumet. Jag är också lite impulsiv och måendet kan gå upp och ner så jag hade inte orkat. Vad bra att du har Todo också :) . Hoppas att det här forumet kommer fortleva och att vi drar hit lite fler folk så det blir lite livat i trådarna :) . Jag är iaf här för att stanna. En glad påsk från mig med! Gillar inte högtider egentligen  :-\ men det ska nog gå bra.

Det finns nog hopp för forumet. Vi har ju börjat bygga upp en liten men trogen skara medlemmar som skriver och gör forumet lite mer levande. Nja, högtider är nåt jag också inte direkt längtar till. Påsken är ju så himla lång också...  :-X
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
  • Antal inlägg: 704
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: mars 31, 2018, 19:41:06 PM »
Roligt att det uppskattas  :) Jag känner någon sorts allmän samhörighet med folk som mår dåligt (även om jag är inne i en ganska bra period nu), så kände att jag gärna ville hjälpa till.
« Senast ändrad: mars 31, 2018, 19:56:30 PM av Todo »

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: april 01, 2018, 16:04:22 PM »
Roligt att det uppskattas  :) Jag känner någon sorts allmän samhörighet med folk som mår dåligt (även om jag är inne i en ganska bra period nu), så kände att jag gärna ville hjälpa till.

Bra! Det gör jag med  :)