Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Forumet blir kvar ett år till trots allt!  (läst 433 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Inloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.154
    • Visa profil
Forumet blir kvar ett år till trots allt!
« skrivet: december 23, 2018, 13:10:32 PM »
Det har varit meningen att forumet ska läggas ner, och rätt många turer hit och dit. MEN, i morse när jag kollade e-posten så såg jag att det är betalt för ett år till framåt. Jag fattade ingenting eftersom jag inte betalt för förnyelse!? Det visade sig att de dragit automatiskt från Todos konto! Så som hon skrev - det kanske är ett omen att forumet ska vara kvar.
Så jag kör vidare då ett år, när det ändå är betalt. Ber verkligen om ursäkt för turer hit och dit, men jag hade ingen aning att de skulle dra pengar från Todo och förnya automatiskt.Sedan förfaller domännamnet den 22/1, men det är en skitsumma som jag ska betala i god tid. Så ni som vill fortfarande att forumet ska vara kvar - börja skriv igen, före julstressen, under julstressen och efter julstressen!!
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA !!!
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Forum

• Vanliga medlemmar
  • Klass 3
  • *
  • Antal inlägg: 246
    • Visa profil
SV: Forumet blir kvar ett år till trots allt!
« Svar #1 skrivet: december 23, 2018, 13:59:26 PM »
Ja, det var ju en stor överraskning. Välkommen för min del, för här händer det saker - som man kanske måste ventilera.

För det första har min mamma fått en lungcancerdiagnos. Ni som är insatta vet att det är en cancerform man absolut inte vill ha - för det har vanligen en mycket dålig prognos.

Och sen så tvingas vi göra oss av med vår yngre hund, eftersom hon inte längre går ihop med äldre tiken. De slåss så stickor och strån ryker. Och jag känner mig som världens sämsta hundägare.

Nå, jag tänker inte prata för mig själv här på forumet. Nu får ni göra en liten insats, även ni som smyger i bakgrunden. Ett forum måste ha deltagare för att bli levande.

Inloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: december 23, 2018, 14:22:28 PM »
Precis Forum, alla måste bidrag.
Men fy vad ledsamt med cancerdiagnosen på din mamma. Förstår att du mår skit pga det. Fast det ska tilläggas att det finns former som inte är så aggressiva - men det är en diagnos man inte vill ha, vare på sina nära och kära eller sig själv. Jag är ju en sån som oftast hoppas på det bästa, och att din mamma går segrande ur det här :-)
Också hunden då. Förstår ju att det också är ett helvete. Du har väl försökt allt, och går dom inte ihop så är det ju inte mycket att göra än att göra sig av med en av hundarna. En situation jag själv inte skulle vilja hamna i varken med katt eller hund..man fäster sig ju så enormt vid dom!
Försök göra det bästa av situationen, och önskar dig en god jul Forum, trots allt detta tråkiga  :)
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad morten.dynamite

• Klass 2
  • **
  • Antal inlägg: 22
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: december 23, 2018, 14:38:04 PM »
Hej

God jul och gott nytt år

Tråkigt att höra om din mamma Forum.

Vet jag borde skriva mera men har ju problem med det.

Blev faktisk ledsen när forumet skulle läggas ner, så det vart en överraskning när jag såg mailet i dag att forumet ska vara kvar i ett år i alla fall.

Inloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: december 23, 2018, 19:25:19 PM »
Du är varmt välkommen tillbaka Alice, och god jul och gott nytt år !! Det är mycket som gör att man mår dåligt - julen är en av orsakerna - för min egen del ska tilläggas. Hoppas du mår bättre snart och kommer in i vården så du kan få bästa hjälp. Har en kompis som hamnat utanför, och han går också ångestfylld och väntar på att få träffa psykolog/psykiater...vården är bra när den fungerar, annars är det en soppa utan dess like... :-\