Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Testar ny chattfunktion - behöver feedback!  (läst 410 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Inloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.155
    • Visa profil
Testar ny chattfunktion - behöver feedback!
« skrivet: december 23, 2018, 19:59:38 PM »
Forumet kan vara lite buggigt pga att jag testar ett par olika varianter på chattar implementerade i forumet. Försöker hitta en variantsom passar vårt forum bäst - och inte är för krånglig att använda.
Kom gärna med synpunkter på chatten - ska den integreras med sociala medier, e-post etc, IRC, enkel, avancerad - er input behövs  :)
« Senast ändrad: december 23, 2018, 20:01:34 PM av Kenneth »
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Flocks

• Klass 3
  • Antal inlägg: 116
    • Visa profil
SV: Testar ny chattfunktion - behöver feedback!
« Svar #1 skrivet: december 23, 2018, 20:48:24 PM »
Kul att forumet blir kvar :), hoppas alla får en bra jul. Trist att det är så svårt att få bra vård Alice, vet av egen erfarenhet att det är krångligt.  Min läkare gick i pension för ett knappt år sedan,  har fått en ung pojkspoling till läkare nu som är svår att prata med de 10 minuterna man får äran att gå dit typ var 5:e månad....Det verkar som det är forskning som är mest intressant,  inte att träffa patienter.
Forum; tråkigt med anhöriga som blir sjuka man får sig en tankeställare vad som är viktigt i livet. Min pappa är på väg att få en plats i åldringsvården snart, jätteskönt,  har varit en kamp, alla ska ju vara hemma idag tills de stupar.

Utloggad Flocks

• Klass 3
  • Antal inlägg: 116
    • Visa profil
SV: Testar ny chattfunktion - behöver feedback!
« Svar #2 skrivet: december 23, 2018, 22:37:58 PM »
Du skriver för underbart bra Alice, humor mitt i eländet.  Jag har sagt det förr du borde satsa på skrivandet som yrke.
😀