Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Gott Nytt År alla medlemmar!  (läst 134 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.124
    • Visa profil
Gott Nytt År alla medlemmar!
« skrivet: december 31, 2018, 13:33:31 PM »

Vi hoppas att 2019 blir ett bra år, både för oss själva och forumet psyksnack! Ha en fin nyårsafton nu önskar admin /Kenneth
« Senast ändrad: december 31, 2018, 13:36:04 PM av Kenneth »
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Flocks

• Klass 3
  • Antal inlägg: 110
    • Visa profil
SV: Gott Nytt År alla medlemmar!
« Svar #1 skrivet: januari 01, 2019, 09:40:05 AM »
God fortsättning! Här blir det promenad idag , är det fler som har ambitionen att bli sundare under 2019?⛷🏌️‍♀️🏋️‍♂️🤽‍♀️

Utloggad Forum

• Vanliga medlemmar
  • Klass 3
  • *
  • Antal inlägg: 240
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: januari 01, 2019, 09:52:53 AM »
Jajjemen Flocks, jag är tvungen att gå ner i vikt pga värk i kroppen. Så nu blir det hälsosammare mat och längre promenader med hunden (som förresten också behöver gå ner lite i vikt...)

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: januari 01, 2019, 11:52:27 AM »
God fortsättning! Här blir det promenad idag , är det fler som har ambitionen att bli sundare under 2019?⛷🏌️‍♀️🏋️‍♂️🤽‍♀️
God fortsättning Flocks! De senaste två åren har jag haft som rutin att gå 40-60 minuter varje dag, så motionsmässigt är det ok. Däremot ska jag försöka äta lite bättre och sundare - det blir alldeles för mycket fet och kaloririk mat, och det här förbaskade sockret. Problemet är att jag har svårt att hålla såna här löften, så jag tar ett litet steg i taget!
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: januari 01, 2019, 11:53:45 AM »
Jag ska prova att utesluta några få grejer i min kost men någon större förändring blir det inte annars. Möjligtvis ska jag fokusera lite mer på styrka i år, det är något jag var dålig på förra året. Jag tyckte inte att tiden fanns men om sanningen ska fram la jag tiden på annat som är totalt onödigt. Det misstaget gör jag inte om.
Helt rät. Man ska nog göra små förändringar. God fortsättning Alice på det nya, oskrivna bladet 2019!  :)

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: januari 01, 2019, 11:56:06 AM »
Jajjemen Flocks, jag är tvungen att gå ner i vikt pga värk i kroppen. Så nu blir det hälsosammare mat och längre promenader med hunden (som förresten också behöver gå ner lite i vikt...)
Man har större chans att klara såna löften tror jag när kroppen ger symtom som värk ifrån en. Det blir ju för en del en ond spiral - mer värk gör det svårare att röra sig, och ju mindre man rör sig ju mer värk får man  :P God fortsättning på det nya 2019 Forum!  :)