Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Skyll inte på V för regeringsförvirringen  (läst 787 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.173
    • Visa profil
Skyll inte på V för regeringsförvirringen
« skrivet: januari 14, 2019, 19:12:53 PM »
Antar att en del som verkligen inbillar sig att S, MP, C och L ska hålla mandatperioden ut, anser att det är V och Sjöstedt som bär ansvaret. Överhuvudtaget är det inte många alls som tror på den här regeringskonstellationen - Löfven säljer ut sossarnas (och V:s) hjärtefrågor, och ska bedriva liberal politik med piska i näven på Annie Lööf!? På tal om den sistnämnda - jag tycker hon bär stort ansvar för att det blivit så kaosartat som det är.
Att inse att V har fog för sin ilska tror jag många över blockgränserna har förståelse för, förutom Jan, Annie och möjligen Löfven. Inte Sjöstedts, precis som Expressen skriver vettigt om på ledarsidan för en gångs skull.
Man kan ju tycka vad man vill, men om folk på allvar tror det är Sjöstedt som är syndabocken är dom verklighetsfrånvända. Finns inte anledning för NÅGOT parti att sälja ut sig gratis. Skulle tycka detsamma om det handlade om M också!
Så har jag gjort debut med en politiktråd här på forumet  8)
https://www.expressen.se/ledare/skyll-inte-kaoset-pa-jonas-sjostedt/
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!