Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Trump-tråden  (läst 886 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.173
    • Visa profil
Trump-tråden
« skrivet: februari 21, 2017, 14:31:58 PM »
Ja det finns ju hur mycket som helst att skratta åt när det gäller denne President. Om man gillar Trump eller inte anser jag har väldigt lite med vart man står politiskt - han är en stor narcissist och lögnare, men framstår som dråplig. I hans fall är det nog bättre att skratta än gråta.  ;D

/>
/>
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
  • Antal inlägg: 704
    • Visa profil
SV: Trump-tråden
« Svar #1 skrivet: februari 21, 2017, 17:03:48 PM »
/>

Burr, ligger nog mycket i detta, den mannen är fel på alla plan... Han reagerar väldigt barnsligt när det går dåligt också, skyller ifrån sig. Han kan ju helt enkelt inte ha gjort något dåligt själv  ;)

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
  • Antal inlägg: 704
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: februari 21, 2017, 17:06:07 PM »
/>

Hehe, den filmen (och speciellt den scenen) har tydligen blivit poppis att sätta text på (der Untergang tror jag den hette? Bra var den i alla fall  :) ). Lite störande när man kan lite tyska dock, hans riktiga ord bryter igenom...
« Senast ändrad: februari 21, 2017, 17:07:38 PM av Todo »

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.173
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: februari 21, 2017, 17:57:25 PM »