Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Ditt senaste inköp! [Gärna med bilder]  (läst 9491 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Aurelius

• Klass 3
  • Antal inlägg: 245
    • Visa profil
SV: Ditt senaste inköp! [Gärna med bilder]
« Svar #135 skrivet: januari 06, 2019, 18:47:24 PM »
Inte mitt inköp men en raggdoll.

Utloggad Aurelius

• Klass 3
  • Antal inlägg: 245
    • Visa profil
« Svar #136 skrivet: januari 06, 2019, 18:53:02 PM »
Första den gjorde var att bajsa i bilen.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.173
    • Visa profil
« Svar #137 skrivet: januari 06, 2019, 21:07:55 PM »
Typiskt katter - men antar ett den gjorde det pga nervositet att åka bil? Grattis till katten - Ragdolls är härliga och hoppas ni har många fina år framför er tillsammans!! :)
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.173
    • Visa profil
« Svar #138 skrivet: januari 10, 2019, 10:32:29 AM »
Känner mig lite dum över att ha köpt en ny mobil 2-3 veckor efter senaste köpet - en Mototola Moto G6 - den var och ÄR bra. Tyvärr är batteritiden halvtaskig....sålde den till en kompis som är mer van att behöva ladda mobilen ett par gånger per dag. Jag satt och trixade med den i flera dagar och stängde av allt som kunde tänkas dra batteri - utan större framgång..så jag köpte till sist en ny, billig Huawei P smart - samma 3000 amp/t-batteri, men i tester visade den 20% längre batteritid än Motorolan. Den har hyfsad prestanda för sitt pris, och har bra  byggkvalitet, bra skärm, bättre kamera än G6:an. Nackdelarna är att ljudet är väl tunt och bara 32 gb interminne. Det kompenserar jag ändå med ett snabbt micro-sd-kort. Och vad gäller batteritiden så är den överlägsen G6:an...håller mig till denna nu ett bra tag...Vore man rik skulle man ju köpa något dyrare som håller mer i längden. Fast nu är man ju inte det så man får köpa billigt och få ut de mesta av pengarna  :P
Gjorde en vågad grej också och valde den blå modellen! Annars är jag ganska konservativ och köpt svarta mobiler genom åren - förutom en ZTE som var vit. Iofs var Motorolan djupblå. Fast den var så mörk att den framstod nästan som svart

Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!