Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Ska detta forum också självdö?  (läst 2201 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Antal inlägg: 234
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
SV: Ska detta forum också självdö?
« Svar #45 skrivet: februari 11, 2018, 18:03:11 PM »
Hej! Här var det inget vidare drag ::). Väldigt många visningar i förhållande till folk som skriver  :-\. Konstigt kan jag tycka, verkar vara ett bra forum  :). Med så många som sitter ensamma hemma med psykisk ohälsa så tycker jag det vore trevligt om några av dem börjar snacka lite här? Börjar man ta initiativ så hakar fler på är min erfarenhet! Så, nu tar jag initiativ här  :). Ensam är INTE stark! Tillsammans är man starka  :). Lid inte i din ensamhet utan säg hej till en främling...tack för ordet! 

Utloggad gorgen

• Klass 3
  • Antal inlägg: 234
  • Stolt psyksnackare!
    • Visa profil
« Svar #46 skrivet: februari 11, 2018, 18:59:01 PM »
Tack Alice  :D.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.124
    • Visa profil
« Svar #47 skrivet: juli 23, 2018, 22:36:08 PM »
Vill bara säga till alla, att min bristande frånvaro här beror på värmen. Har inte orkat helt enkelt. Ni som undrar vart Todo är, så kommer hon nog snart tillbaka. Hon har lite viktiga saker att stå i. Hoppas alla har det bra i den här tokvärmen. Drick mycket, svalka er och håll fanan högt!  ;)
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #48 skrivet: januari 19, 2019, 12:08:39 PM »
Det är ju nu endast jag som skriver här på forumet. Trodde ett man skulle kunna få igång lite aktivitet här trots allt, men det är stendött intresse! Folk pratar om forumdöden - och det är möjligt att det är sant på ett sätt. Kolla dock in Reddit som exempel - en av världens största sajter, och där skrivs ju om allehanda ämnen - i forumliknande stil. Enda skillnaden är att allt är samlat under ett och samma tak.

Sedan den springande punkten - känner sig alla verkligen bekväma med att skriva på Facebook med öppna profiler!?
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Flocks

• Klass 3
  • Antal inlägg: 110
    • Visa profil
« Svar #49 skrivet: Idag kl. 13:19:27 »
Det är ganska dött  på forumet håller med...hoppas på aktivitet.

🤩😀

Utloggad Forum

• Vanliga medlemmar
  • Klass 3
  • *
  • Antal inlägg: 240
    • Visa profil
« Svar #50 skrivet: Idag kl. 14:24:00 »
Tja... jag skrev ju att jag inte tänker diskutera med mig själv, så därför känns det inte så lockande att skriva.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #51 skrivet: Idag kl. 16:04:20 »
Nä, men om forumet ska ha en chans så måste de som vill ha det kvar bidra också. Jag har ju suttit och pratat med mig själv ett bra tag här Forum  ;) Skämt å sido, är jag ovanligt dum och/eller naiv som tror det finns ett behov av ett sånt här forum?
Som jag nämnde så är ju sajten Reddit otroligt populär - och kan liknas vid ett megastort forum, med den skillnaden att alla ämnen som rör allt mellan himmel och jord finns på en och samma url. Här är det enbart fokus på psykiska syndrom. De som INTE trivs att skriva öppet på Facebook - vart sjutton tar dom vägen!? Det är nog största gåtan för mig!