Psyksnack.se

Gäst

Författare Ämne: Husdjurs-tråden  (läst 2230 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Forum

• Vanliga medlemmar
  • Klass 3
  • *
  • Antal inlägg: 246
    • Visa profil
SV: Husdjurs-tråden
« Svar #15 skrivet: maj 18, 2017, 09:06:08 AM »
Två polare tar en lur tillsammans.

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
  • Antal inlägg: 704
    • Visa profil
« Svar #16 skrivet: maj 19, 2017, 11:44:17 AM »
Jättefin bild Forum  :)

En av mina katter i gröngräset. Han ser grym ut med de där ögonen, men är bara som det ser ut -  han är den trevligaste av mina katter (förstår hur man umgås med hundar, andra katter och människor), nyfiken, social och med överallt :) När jag är och går med hundarna hänger han med en bit ibland och han möter ofta upp oss på vägen när vi närmar oss hemmet...

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
  • Antal inlägg: 1.173
    • Visa profil
« Svar #17 skrivet: maj 19, 2017, 18:17:21 PM »
Jättefin bild Forum  :)

En av mina katter i gröngräset. Han ser grym ut med de där ögonen, men är bara som det ser ut -  han är den trevligaste av mina katter (förstår hur man umgås med hundar, andra katter och människor), nyfiken, social och med överallt :) När jag är och går med hundarna hänger han med en bit ibland och han möter ofta upp oss på vägen när vi närmar oss hemmet...

Himla vacker gråblå täckning den rackarna har!
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
    • Visa profil
« Svar #18 skrivet: juni 13, 2017, 13:05:33 PM »

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
    • Visa profil
« Svar #19 skrivet: juni 27, 2017, 15:54:33 PM »
Hunden & Tårtan  ;D

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #20 skrivet: juni 29, 2017, 16:40:43 PM »
Den ser väldans sugen ut att hugga in och ta tårtan..inte bara en bit, utan helst hela!  ;)
Jag är ej utbildad läkare eller dylikt, så tipsen jag ger grundar sig enbart på teori och egen erfarenhet. Prata alltid med din läkare!

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
    • Visa profil
« Svar #21 skrivet: juni 30, 2017, 17:34:37 PM »
Den ser väldans sugen ut att hugga in och ta tårtan..inte bara en bit, utan helst hela!  ;)

Hehe, precis vad jag (som kommer ihåg tidigare fräcka matstölder ;) ) tror han skulle gjort... Han följde tårtan som i trans  ;D

Utloggad Todo

• Administratörer
  • Klass 5
    • Visa profil
« Svar #22 skrivet: maj 16, 2018, 21:49:35 PM »
Hunden som är kvar :)
Tyvärr lite för tjock (försöker gå längre promenader nu när det är så fint ute), men annars fin.

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #23 skrivet: juli 09, 2018, 18:20:19 PM »
Roliga djurvideos gillas alltid. Däremot är jag inte lika förtjust i att dom klär ut katter i "lustiga" kläder. Misstänker att katterna själva inte gillar det överdrivet mycket..men en kul video ändå:
/>

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #24 skrivet: januari 24, 2019, 11:15:03 AM »
Molly & Donna har varit riktiga busfrön ett tag nu. Mer än vanligt ska väl tilläggas - i måndags när jag kom hem, så hade dom rivit ner grejer från garderoberna i hallen, och när jag kikade in i köket så låg det ett femtiotal fluortabletter på golvet....nån av dom (förmodligen Molly, som älskjar att klättra) hoppat upp på mikron och fått upp medicinskåpet...och av nån anledning sopade dom till just burken med fluortabletter som jag inte hade skruvat åt locket på riktigt..
Tror Molly var den som rev ner, men sedan var det nog Doinna som hade lekstuga och sopade tabletter runt hela lägenheten. Molly river ner, och Donna är den som leker...lite nojig först att dom skulle ha tuggat på tabletterna, men intalade mig att dom skulle nog spotta ut dom ganska snabbt...
Dagen efter var Molly allmänt busig, och hoppade upp rakt på tangentbordet så det åkte i mitt knä....snabbare än en ninja välte hon ned mobilen med fodral i golvet...Det må väl vara hänt - den låg ju skyddad i fodralet. När jag kollade fodralet såg jag dock en rejäl reva, och vid närmare koll såg jag klösmärken, så katterna, återigen, förmodligen Molly har haft den som klösbräda ett tag! Även om det är ett fodral vill man ju att även det ska vara någorlunda snyggt....det var det inte nu - så olikt mig - jag irriterade mig på lite repor och klösmärken, så jag tog ur mobilen och la den i det genomskinliga skalet som följde med...
Antar att fler än jag har busiga djur här, så ni vet nog hur frustrerande de kan vara ibland när det blir lite för mycket bus....Problemet är att man kan inte bli arg på dom...det är en del av charmen att ha husdjur ju!

Utloggad Kenneth

• You got me singing
  • Administratörer
  • Klass A
    • Visa profil
« Svar #25 skrivet: mars 28, 2019, 20:19:37 PM »
Molly the movie!